Dags att kasta Fan i sjön och ro hem båten

OK, nu har jag fått nog av Vista. Håller på att flytta över dokument och grejer till servern, för att sedan blåsa om arbetsdatorn totalt med XP igen. Har kört Vista i ett drygt halvår nu, och nu börjar jag få nog av alla problem jag har med det. Resurskrävande, inkompatibelt, fan vet allt.

Så nu hoppas jag på en smidig återgång till någonting mer stabilt och pålitligt. Mja, smidigt och smidigt vete fasen… Det lär nog ta minst hela natten, och säkert en del av helgen också. Men å andra sidan är det alltid lika skönt med en ny, ren och fräsch dator. Man blir av med en massa gammalt skit, på det viset.

Sedan kanske jag stoppar in Vista som sekundärt OS, om det är möjligt. Skadar ju inte att kunna det, liksom, även om det säkert är någonting annat som dominerar marknaden när jag väl är klar med pluggandet och ska återgå till arbetsmarknaden.

Kommentarer inaktiverade.