One down, three more…

Nu läggs Punkt SE ner. Vad innebär det för mig, som ändå inte läser gratistidningarna? Jo, att det blir en tidningsutdelare mindre att krocka med när jag ska ner i t-banan mitt i morgonrusningen. Ingenting jag kommer att sakna, med andra ord.

Jag uppskattar i och för sig gratistidningarna, och läser dem när jag har tid. Men tid är en bristvara för mig, så jag läser dem ytterst sällan. Och just därför plockar jag inte åt mig någon tidning. Ingen idé om jag ändå inte har tid att läsa den. Brukar vara mycket annat som ska läsas när jag sitter på tuben, liksom.

Jaja, morgonstressen kanske minskar med ca 33% när jag ska från bussen till tuben vid Gullis framöver? 😉

3 responses to “One down, three more…

  1. Instämmer, jag började bli trött på att bli irriterad och trött på att bli trött på mig själv att jag blev irriterad på alla dessa tidningsutdelare…

  2. Bra att skittidningen är nedlagd. Det är bara slöseri med papper och andra resurser.

    För mig finge de gärna lägga ned det satans Aftonbladet också. Expressen likaså.

    Börja med väggtidningar. Det är miljövänligt!

    Men då blir du arbetslös…nåja, du kan alltid jobba med att klistra upp tidningarna på väggarna!

  3. oops, du var visst inte tidningsutdelare, läste fel där! Whatever, bort med alla skittidningar!

    Kommentar: Frågan är om inte TV och radio är bästa alternativet för dig, med tanke på hur god din läsförståelse tycks vara.